Mistere de sezon

Cu gândul la socată :)
Wellen, Germania

Comentarii

  1. Tocmai am descoperit ca in muntii Pindului fac dulceata din flori de soc. In zona mea tufele sunt rare si mereu mi-e dor de socata la vremea asta ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm dulceață, sună tare bine (parcă-parcă citisem undeva și eu).
      Eu am aflat de la niște localnici mai în vârstă, că florile (ciorchinele) se...scufundă într-o compoziție asemănătoare cu cea a clătitei și se prăjesc în friteuză sau tigaie. Anul acesta voi încerca cu siguranță, deși nu mă dau în vânt după prăjeli :)

      Ștergere
  2. Îmi place cum ai fotografiat socul, e ca și când ar fi o vedetă în lumina reflectoarelor :)
    Eu am făcut o tură de socată anul ăsta, dar am cam greșit că m-am zgârcit la zahăr - eu și zahărul suntem cam inamici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, socul e vedeta sezonului.:) Acuma au început să se coacă frăguțele, așa că va trebui să le facă loc și lor la...reflectoare :))

      Ioana, cu miere n-ai încercat socata?

      Ștergere
    2. Am încercat anul trecut, dar tot nu am regăsit gustul socatei făcută de bunica, pesemne că ea era mult mai generoasă cu zahărul/mierea :)

      Ștergere
    3. Poate materia primă e de vină; trebuie socată de la bunica :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul