Specii de mușcate

Geranium

Familia: Geraniaceae

Genul: Geranium

Genul cuprinde peste 400 de specii; nu vă speriați, de data aceasta vă prezint doar șapte :).

Fotografiile au fost făcute cu telefonul astă-vară, în Parcul Sainte-Marie (Grădină publică cu o suprafață de 7, 5 hectare) din Nancy-Franța. 
  • Geranium 'Tiny monster'
  • Geranium sanguineum 'Inverness'
  • Geranium x oxonianum 'Rosenlicht'
  • Geranium x oxonianum 'Franck Lawley'
  • Geranium x oxonianum 'Hollywood'
  • Geranium x oxonianum 'Claridge Druce'
  • Geranium 'Anne Thomson'

Nancy-Franța


 

Comentarii

  1. Toate imi plac :) Poate o mentiune speciala pentru " Hollywood " ( are un desen superb al petalelor ) si pentru Franck Lawley ( aduce putin a clematita ).
    Am o radacina in gradina, ce inca nu mi-a inflorit niciodata, dar e doar in al doilea an, poate am noroc in primavara asta :) Si nu stiu cum o cheama, dar am notat pe undeva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubesc florile astea. Îmi amintesc de balconul de la bloc cu mușcate albe, roșii și roz, aduse de la bunici (nu erau speciile astea, ce-i drept). Balconul nostru mi se părea cel mai frumos din tot cartierul :)

      Pe cel de-al doilea balcon aveam Regina nopții și pătrunjel :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul